Sunday Guest Star

pepi-thinking.jpgSo our first Sunday Guest Star, after much thought over which comment made me think the most, is Pepi of Hot(M)BC.

Pepi said:

Naptimes should definitely be a law. Maybe optional for bizzy bees and humans. But still, there’s gotta be a law protecting our naptimes. Yep.
Purrrrrrrrs,
your bud Pepi

So yes, I think that I will definitely have to make sure someone sponsors a law about naptimes for cats. We can’t have cats going on without naps, now can we? I plan to set examples by taking naps at least 40 minutes out of every hour I work. After all, we need a rested president.

By the way, are any of you cats running for Congress? I’ll need some assistants managing humans on the legal level…

But yes, Pepi has given me much to think on! MUCH.

Comments

  1. I can see why you picked Pepi. He is a wise kitty.

  2. Yes, naptime must be protected. In fact, that would be a good piece of legislation for any new cat to congress. Hmmm…running for congress. Seems to me all the meezers in the cat blogosphere would make a powerful coalition in congress….hmmm….

    Oh, I think with Casey being my soul sister and all that you can expect her over for some visits and sleep-overs.

    Tara

  3. Pepi is furry wise. Our nap times must be purrtected at all costs.

  4. Oh, naps are essential. Beans should nap, also, during the day instead of working.

  5. When I think about it, all I do is nap with a little bit of other stuff in between. Cats without naps, can you imagine?

  6. Napping is very, very important. Or, as I call it, my beauty sleep time.

  7. Whoa! I’m honored, Chey. I mean, I was just saying about naps cuz, well, naptime should be protected. But man, are my sisfurs going to be jealous of me being the first Sunday Guest Star. heheh Life is GRATE!
    Purrrrrrrrrs,
    your bud Pepi

  8. YAY! The Pepster rules!
    You had a very good idea bud!

  9. Pepi is furry clevur! And yes, nappytimes are furry furry impawtant — gotta have ’em to feel our best!

    Kittyhugs and purrs from MaoMao!

  10. Great Sunday Guest! Yes, naptimes must be protected. We purrsonally think beans would be much happier if they took more naps….

    Luf, Us

  11. nothing gets in the way of MY nap! i sleep so much…Meowmie knows best not to wake me up…x

%d bloggers like this: